Tarlós István, Budapest főpolgármestere három napos látogatást tett a mintaállamban, valamint a megszállt Betlehem és Kelet-Jeruzsálem városában.



Joná Metzger és Tarlós István

Tarlós, aki tavaly őszi hivatalba lépése után még nem járt számos, magyar érdekeltséggel is bíró városban – így például Csíkszeredában, Sepsiszentgyörgyön, vagy Székelyudvarhelyen – fontosnak tartotta, hogy sietve fölkeresse Budapest testvérvárosát, Tel-Avivot, valamint B'néj Brákot és a megszállt Kelet-Jeruzsálemet. Egyik kísérője Bányai László, a Hetek című hitgyülis lap munkatársa volt.



Tarlós a magyaroktól rettegő Köves rabbival

Tarlós István szentföldi látogatására Joná Metzger, Izrael országos askenázi főrabbijának személyes meghívása, a Fidesz által favorizált magyarországi zsidó törpeszekta, a Chabad EMIH nevű szervezetének és az Európai Rabbik Központjának szervezése nyomán került sor. Tarlóst szentföldi útjára elkísérte a magyaroktól való félelmében háza kerítésébe elektromos áramot vezető (saját nyilatkozata szerint) Köves Slojme rabbi, a Chabad mozgalom budapesti „kiküldöttje” és Bányai László, a főpolgármester „segítője” (utóbbiról majd beszámolónk végén).



Tarlós Istennek ír a Siratófalnál

A Fidesz által kedvelt, és védőszárnyai alá vett (vagy talán fordítva...) Chabad nevű, szélsőségesen rasszista zsidó szekta hivatalos, héber nyelvű hírportálja, a Chabad.info a látogatással kapcsolatban azt írja, hogy „Budapest főpolgármestere imádkozott a Siratófalnál”. Igaz, hogy pár sorral lejjebb azt állítja, hogy Tarlós „hithű katolikus”. Persze ettől még imádkozhatott, a kérdés csak az, hogy mit és kiért. A hírportál azt is orrunkra köti, hogy Budapest főpolgármesterét a megválasztása előtt a siker érdekében megáldotta Joná Metzger, Izrael országos askenázi főrabbija. „Tarlós főpolgármester néhány hónappal a megválasztása után érkezett izraeli látogatásra, hogy kifejezze háláját, amiért beteljesedett (megvalósult) az áldás” - írja a Chabad.info.



Kéz a kézben: Nír Bárákát jeruzsálemi és Tarlós István budapesti főpolgármester

Tarlós István első útja (mint minden és mindenki útja) Jeruzsálembe vezetett, ahol Nír Bárákát főpolgármester kollégájával sétát tett a megszállt Kelet-Jeruzsálemben álló Siratófalnál, Istennek címzett kérőcédulát gyömöszölt az ősi herodeánusi kövek közé, s a Chabad.info szerint még imádkozott is, majd térült-fordult az úgynevezett „Siratófal alagutakban”. Csak megjegyezzük, hogy Nír Bárákát, a kelet-jeruzsálemi palesztinok nyakára is ültetett zsidó főpolgármester hivatala, a Városháza az izraeli és a megszállt Kelet-Jeruzsálem határán, ám még izraeli területen van.



Tarlós (kitüntetéssel), jobbján Jáákov Áser polgármester

Tarlós ezután, március 29-én, Czibere Csaba, a Magyar Köztársaság tel-avivi nagykövete és Naszár Hamísz tiszteletbeli palesztin konzul társaságában (Tarlós a „segítő” Bányait és Köves Slojme rabbit bizonyos megfontolásokból nem vitte magával) átrándult Betlehembe. Victor Batárszeh, Jézus szülővárosának palesztin keresztény polgármestere és a betlehemi Városháza vezető hivatalnokai fogadták a magyar küldöttséget.

Budapest főpolgármestere ezután - most már Bányaival és Kövessel is megerősítve – ellátogatott az ortodox zsidók lakta, Tel-Avivhoz közeli B'néj Brák, középkori gettóhangulatot árasztó izraeli városba. Tarlós B'néj Brákban fölkereste hivatalában Jáákov Áser rabbit, a város polgármesterét, aki emlékplakettel ajándékozta meg a kedves és szeretett magyarországi vendéget. Tel-Avivban pedig Ron Huldáj, Budapest testvérvárosának polgármestere fogadta Tarlós Istvánt és kíséretét.



Balról jobbra: Joná Metzger, Tarlós István, Köves Slomo és Bányai László

Joná Metzger, Izrael országos askenázi főrabbija Tarlós és kísérete szentföldi látogatásának megkoronázásaként ebédet adott a budapesti társulat tiszteletére. A sólet kanalazgatása közben, ám még a jó kis kóser bor benyakalása előtt, Árjé Goldberg, az Európai Rabbik Központjának főigazgató-helyettese így összegezte Tarlós haver izraeli (és a megszállt területeken tett – G. N.) látogatásának legfontosabb üzenetét: „Igen hálásak vagyunk a főpolgármesternek azért a jó kapcsolatért, amelyet a Köves Slomo vezette budapesti zsidó közösséggel és általában a zsidókkal ápol. Biztosak vagyunk benne, hogy a mostani látogatás további áldásos együttműködést eredményez, amely egyaránt szolgálja majd a magyarországi zsidók és az oda ellátogató erec-jiszráéli (a bibliai Nagy-Izrael héber elnevezése – G. N.) zsidók javát”. (Tetszik érteni, egy árva szó nem hangzott el arról, hogy a főpolgármesteri látogatás esetleg az Izraelbe látogató bőgatyás magyar gojok érdekeit is szolgálná – G. N.)

Tarlós István társaságában utazott a Szentföldre – Köves Slojme rabbi mellett – Bányai László, újdonsült chabadnik, azaz, a Budapesten karácsony környékén hatalmas hanuka-gyertyatartókat állítgató Chabad misztikus zsidó mozgalom híve, nemzetközi jogász, a főpolgármester „segítője”. Bányai, aki az 1989-es változások után kivándorolt Izraelbe, s csupán néhány évig tartózkodott ott, mert mint megannyi más, ő is rájött arra, hogy az igazi Ígéret földje azért mégiscsak az antiszemita magyarok honában van. Visszajött Budapestre, ahol a Hetek című, magyargyűlölő hitgyülis lap vezető munkatársaként rendszeresen jelenteti meg a „magyar nácikat” leleplező, s a palesztinai arab népet mocskoló opusait.



Gázai övezet, 2009 januárja: „Arányos és jogszerű”

Bányai László (héber nevén: Bánnáj), Tarlós István jobbkezének áldott humanizmusát érzékelteti a Hetekben 2009. január 16-án napvilágot látott Arányos és jogszerű című írása (ITT), amelyben a „nemzetközi jogász” megmagyarázza és igazolni igyekszik az izraeli hadseregnek a Gázai övezet ellen azokban a napokban kivitelezett gyilkos irtóhadjáratát. Mint ismert, a Gázai övezet polgári lakossága ellen elkövetett népirtó „Öntött ólom” elnevezésű, a palesztin gyermekek tömeges halálát és sebesülését (is) előidéző hadművelet rémképei akkoriban bejárták a világsajtót. Tarlós „segítője”, Bányai László ezt a szörnyűséget igyekezett megmagyarázni és elfogadtatni a Hetek olvasóival. Magyarán szólva, a főpolgármester samesze egy szélsőséges, véres szájú cionista, aki „arányosnak és jogszerűnek” nevezte a Gázai övezetbeli gyermekek tömeges halálát is előidéző állami terrorhadjáratot.

Bányai László, a főpolgármester tanácsadója volt az is, aki gyakori cikkírónk és hírmagyarázónk, Hering József által egy szélsőséges zsidó rasszista, sokak személyiségi jogait súlyosan megsértő könyv (Naftali Kraus műve) magyarországi kiadója, a PolgArt Könyvkiadó ellen indított per folyamán a zsidó fajvédők által fölvonultatott tanúként szerepelt a bíróságon. Más szóval, Bányai László, akárcsak Haraszti György, az Országos Rabbiképző - Zsidó Egyetem professzora azt igyekezett bizonygatni a budapesti bíróságon, hogy Hering József valóban antiszemita. Hering végül is megnyerte a pert, a budapesti Ítélőtábla jogerősen elmarasztalta a zsidó fajvédőket. Egyébként az „antiszemita” Hering Józseffel ellentétben a véres szájú Bányai-Bánnáj nem sok pityókát evett meg az izraeli hadseregben.

Göndör Naftali – Kuruc.info