A boon a mai kesznyéteni esethez csatolt egy szavazást, amire több, mint félezren válaszoltak. 98%-ban az iszákos, bűnöző cigány öngyilkosságát megkönnyítő*  fehér mellett voksoltak, és csak 2% védte a védhetetlent, azaz a bűnöző orkokat.

*: így fogalmazunk, mert egyrészt tudták a retkek, áram alatt van a kerítés, másrészt – amit a ballib, fajvédő lapok, médiumok nem igazán hangsúlyoznak – a vezeték a külső kerítésen belül volt kifeszítve, így vele érintkezésbe tényleg csak az kerülhetett, aki a külső kerítésen átmászott. Egy óvatlanul arra járó, a külső, utcai kerítést fogdosó embert nem rázta volna meg. A papa nem közterületen hanem magánterületen barkácsolt és nem is álcázta a drótot, hanem az szabad szemmel is jól látható volt. Plusz figyelmeztette is a környéket, hogy mit tett. Az lett volna a csapda, ha a drótot szépen rátekeri az uborkára, ződre festi majd kinyítja a kaput és kitesz egy cetlit az asztalra, hogy nyaralok, majd gyüvök.

Nézzük, mit mond erre Szabó (feltételezhetően Schneider-ről magyarosítva) Miklós, a Miskolci Egyetem jogi karának dékánja. Idézet INNEN, egy összességében igencsak fajvédő (csak az egyik fél véleményét idézik, kommentár nélkül és olyan ork-sajnáltató címekkel, mint pl. "a fiam nem tolvaj"), és természetesen emiatt, az olvasók felháborodott megjegyzéseit elkerülendő, nem kommentálható cikkből:

"Nézze csak a kesznyétenyi esethez kapcsolt villámvoksot? Az eredmény megdöbbentő: a több mint félezer válaszadó 98 százaléka igennel voksolt...Vajon miért ez az eredmény született? Jó-e ez?
 – Ez elég nagy baj – reagált az eredményre Szabó Miklós jogász, a Miskolci Egyetem jogi karának dékánja. – Az emberek ezek szerint úgy gondolják, hogy nem bizhatják magukat a törvényekre. Manapság a politikusok, az önkormányzatok is azt a benyomást keltik, hogy a törvények akár félre is tehetők. Pedig a törvények épp azért jöttek létre, hogy az önkényt, az ököljogot, az önbíráskodást kiváltsák, a bíráskodást bízzák az államra. Hogy az állam indulattól, érdékellentéttől mentesen ítélkezzen.
Szabó Miklós szerint ha a társadalom tolerálná az ököljogot, akkor visszatérne az 5 ezer évvel ezelőtti időszakhoz elvetve mindent, ami a civilizáció terméke. A dékán szerint szomorú, ha ilyen irányba megyünk. Úgy látja, nem az a kérdés, hogy jó-e a törvény, hanem az, miért érzik az emberek, hogy a jog nem védi meg őket. Így a probléma nem jogi – hiszen egyértelmű, hogy tilos az önbíráskodás – inkább társadalmi. "

Egyvalamit tudunk csak mondani: Szabó-Schneider, b*szd meg. Jogkövetés? Miről beszélsz te rohadék?! Majd akkor ugass jogkövetésről, törvénytiszteletről, amikor az olyan tetves bűnözők azonnal a rács mögé kerülnek, mint az itt érintett 3 cigány! Miért kussolsz arról, hogy a mokkák gyakorlatilag törvényen kívüliek és az égvilágon bármit megtehetnek, különösen az olyan szenny szutykok “jóvoltából”, mint te is vagy??? Addig, amíg a rendőrség b*szik bármit is csinálni a cigánybűnözős ellen, amíg szabadon rabolhatnak, lophatnak, gyilkolhatnak, önbíráskodhatnak, tehetnek tönkre életeket, meg elkussolsz, világos?! Sajnálatos, hogy miközben az emberek túlnyomó többsége 180 fokos fordulatot akar a cigánykérdésben (amit a múltkori Monok-szavazás is bizonyított), a maradék 2% nyomja le ezt a mai “liberalizmust” a torkunkon. És nem veszik észre, hogy reménytelen kisebbségbe kerültek, és ugyan igaz, hogy védi őket az In-Kal Security, de ez vajmi keveset fog érni akkor, ha végleg elszakad a fonál…

Végül egy kép a jelenleg a mi pénzünkből ápolt, sajnos életben maradt cigánybűnözőről:






(Képforrás: a zsIndex kapcsolódó topicja. Ezt érdemes elolvasni – persze úgy, hogy minimalizáljuk a zsIndex plusz reklámbevételeit, azaz 500-ra állítva az egyidejűleg kirakott hozzászólások számát és/vagy letiltva a képek megjelenítését. A tetves, mocskoszsidó fajvédő Libera nos, Domine! megint kitett magáért. Olyan paprikás a hosszászólók hangulata, hogy jópáran egyenesen beígérték neki, hogy, a Mohácsi-klánnal egyetemben, ő lesz az első, akit lámpavasra húznak. A másik két tenyérbemászó, mocsok fajvédő pankhurst1 és független már foglalt.)