A nemzetközi zsidók által szerkesztett és zsidó közönségnek szánt médiumok néha érdekes anyagokat közölnek le, amelyeket a zsidók által szerkesztett, de gój fogyasztásra szánt sajtó és média nem talál fontosnak leközölni. Néha dicsekvésből, melldöngetésből, önteltségből, néha figyelmetlenségből, de számunkra értékes információkat is tudtunkra hoznak, vagy eddig is tudott dolgokat erősítenek meg.
 
Hétfőn a Zsidó Távirati Iroda (Jewish Telegraphic Agency, JTA) közölt le egy hazánkat érintő, és a zsidó felforgatást bemutató cikket, melyet a tekintélyes zsidó lap, a The Forward egyből át is vett. Ebben ismertetnek egy belterjes budapesti zsidó fészket, majd annak a szintén belterjes zsidó üzemeltetőit, rámutatván, hogy ezen zsidók miként használják a cigányokat és egyéb gyökértelen (a képek alapján például) rasztafejű, kozmopolita elemeket, szexuális deviánsokat. A cikk persze mindezt pozitívumként tálalja, de mi ennél az alábbiakban mélyebbre ásunk.
 
A JTA cikkéből:

Budapest - Bár vitathatatlanul az éjszakai élet kelet-európai fővárosában él, Andi Angelip csak egy maréknyi bárt ismer itt, ahova teljes nyugalommal tudja elvinni azt, akivel randizik.

Angelip, egy 19 éves diák, a homoszexuális és leszbikus jogok aktivistája szerint elkerüli a „szivárvány” intézményeket, melyek csak a homoszexuálisoknak kedveznek. Viszont egy olyan országban, ahol erőszakos szélsőjobboldali aktivisták rendszeresen megfélemlítenek homoszexuálisokat és leszbikusokat, elkerüli a romantikus helyzeteket a fősodratú klubokban.

'Nem valami kellemes kisebbségnek lenni egy olyan országban, amelynek politikusai a kirekesztést prédikálják napi szinten' mondta a JTA-nak a múlt hónapban.
 
Jegyezzük meg: ezért is fontos nyomást gyakorolni a deviánsokra. Féljenek csak nyilvánosan „romantizálni”. Folyamatosan tudtukra kell hozni, hogy ferde hajlamukat nem látjuk szívesen életterünkben, tartsák azt szigorúan a négy fal között. A nyugati példa mutatja: minél inkább csendben marad az egészséges ember, annál inkább elpofátlanodnak az ilyenek.
 
A cikk aztán itt rátér a lényegre: a zsidó mozgatórugó bemutatására.

Két éve Angelip talált legalább egy helyet, ahol kényelmesen érzi magát: egy avantgárd zsidó kultúrházat, az Aurórát. Mióta 2014-ben újra megnyitották Budapest egyik szegény környékén, a város egyik legmenőbb kávézója lett – és a Magyarország jobboldali kormányának irányelveit ellenző aktivisták egy jelentős találkahelye.

'Azért jövök ide, mert ez egy menő hely, de azért is, mert itt biztonságban és kényelemben érzem magam, és úgy érzem ide tartozom' mondta Angelip, aki nem tagja Magyarország kb. 100 ezer fős zsidó közösségének.

Nem ő az egyetlen kisebbségi jogokért küzdő aktivista, aki szerint az Auróra, a bűnözéssel sújtott 8. kerületben egy kis épületben lévő 6 500 négyzetlábnyi központ, egyfajta menedék a magyar valóság elől. A miniszterelnök Orbán Viktor kormányának kritikusai itt úgy vélik, hogy az normalizálja a gyűlölet-bűncselekményeket, a holokausztrevizionizmust és a sajtó cenzúráját.
 
A belterjes Auróra mögött egy zsidó csoport áll. Róluk bővebben alább, de előtte nézzük miként mutatja be őket a Zsidó Távirati Iroda:

A Marom egy zsidó egyesület, mely üzemelteti és tulajdonolja az Aurórát a vallástalan zsidókhoz való eljutás missziójának részeként szintén helyet ad kb. egy tucatnyi más nem zsidó aktivista csoportnak, akik elkötelezettek ezen [fentebb megemlített] trendek elleni küzdelem iránt. Ezek között van a Roma Sajtóközpont, a Budapest Pride, a Migszol migránstámogató csoport és a Zöld Pók ügynökség a társadalmi aktivizmusért.

[...]

Vallási szolgáltatások mellett a Marom szintén szervez ismeretterjesztő eseményeket az iskolákban a holokausztról, utcagyerekekért és filmvetítéssel, kísérletezős zenei koncertekkel járó kulturális eseményeket. Szintén teret biztosít politikai beszélgetéseknek, mint a telt házas január 30-i vita a populizmusról, melyen részt vett Majtényi László, Orbán egyik kritikusa.

'Vallástalan zsidókkal dolgozunk együtt, akik soha nem mennének zsinagógába, vagy akár csak a Bálint Házba' - mondta Schönberger Ádám, a Marom elnöke, a zsidó közösségi házra utalva, melyet a Joint Distribution Committee támogatásával hoztak létre. 'Így megpróbálunk némi judaizmust csempészni a programjainkba, hogy egy kis ízelítőt adjunk nekik, ami meghozza az étvágyukat: egy klezmer koncert itt, egy hanukai gyertyagyújtás ott.'

[...]

'Nem csupán a szélsőjobboldali párt, a Jobbik, mely a harmadik legnagyobb a parlamentben, de az uralkodó Fidesz is tovább sodródott a romák elleni negatív hozzáállásákban' - mondta a [Roma Sajtóközpont] csoport.

Ezen hátszéllel és a független sajtó elleni, a kormány általi fellépés alatt a Roma Sajtóközpont az 'egyetlen orgánum, mely a vidéki támadásokról beszámol a néhány hírportálnak, melyekre még mindig nem rakott szájkosarat a kormány' mondta Schönberger. Fontosnak tartjuk, hogy ők is az Auróra részei.

A sajtóközpont, egy alacsony költségvetésű civil szervezet, jelentős árengedményt kap a hely bérlésére a Maromtól.

A Marommal való együttműködés forradalmasította a Roma központot, melyet 1995-ben alapítottak, mondta a szervezet elnöke, Suri Szilvia.

'A városközpontban béreltünk helyet, mielőtt idejöttünk' mondta. 'Sokkal drágább volt, de még jelentősebb, hogy el voltunk ott szigetelve, itt, az Aurórában jobbak az összeköttetéseink, nem csak az itt dolgozó szervezetekkel, de a sok 8. kerületi roma emberrel is.'

[...]

A kedvezmény, melyet a Marom felajánlott partnercsoportjainak az elmúlt évben az Auróra használatára, kb. 25 ezer dollár [több mint 7 millió forint] volt – egy lényeges összeg egy olyan országban, ahol az átlagos havi kereset fele az Egyesült Államok átlagának. A Marom évi költségvetésének 90 százalékát adományokból kapja a JDC, a UJA-Federation of New York, Masorti Olami és mások által.

De a Marom számára, mely 1998-ban indult politikamentes csoportként, az ellenzéki aktivizmus iránti hajlam megkerülhetetlen, mondta Schönberger.

Ez részben azért van, mert 'a legtöbb vallástalan zsidó Magyarországon liberálisnak tűnik', mondta. De végül is 'ellenzéki aktivizmusunk az alapvető zsidó érték, a tikkun olam ellen a kormány általi hadviselésnek köszönhető' mely a 'világ megjavításának' zsidó koncepciója és a segítségre szorulók megsegítése, mondta Schönberger.

'Nem mi választottuk, hogy politikaivá váljunk' tette hozzá. 'De amikor a kormány célba veszi a szegényeket, a másokat, az idegeneket - akkor nincs más választásunk.'

Lenne tehát más választása a zsidónak: például támogathatná a „mások” és „idegenek” kordában tartását magyar érdek szerint, de persze zsidóként nem azonosul a magyarsággal, a „mással”, az „idegennel” azonosul inkább, és így azokat segíti a magyarság érdekeivel szemben. Jellemző ez a zsidó arcátlanság, amikor a „sajtó cenzúrázása” miatt sírnak, de a holokausztrevizionizmus törvényi tiltásakor nem zavarta őket ez a fajta cenzúra (sőt, jellemzően támogatják az ilyesmit saját érdekeik mentén), hovatovább: inkább még mindig a holokausztrevizionizmus támogatásával vádolják az azt betiltó Orbán-kormányt. A „világ megjavítása”, a „zsidóság mint fény az emberiség felett” egy ősrégi önteltségre rámutató jellemvonása ennek a faji gőgben lebegő, erőszakos, felforgató népségnek.
 


Schönberger Ádám (középen áll) és belterjes csoportja


Schönberger és a Marom szervezi a Bánkitó Fesztivált, melyet így jellemeznek oldalukon:

A fesztivált szervező MAROM egyesület a 2000-es évek elején indult, a zsidó hagyományok és kultúra újraértelmezése céljából. Ebből fakadóan, és ezzel szoros összefüggésben a kezdetektől fontos volt számunkra a demokratikus értékek képviselete úgy, mint a társadalmi ügyekben való aktív civil részvétel, vagy a másság értékként való elismerése. A Bánkitó volt az első olyan kezdeményezésünk, ahol egy elnyomott kisebbség ügyét, a cigányság problémáját állítottuk középpontba 2007-ben. A Bánkitó szervezőiként máig kitartunk kezdeti értékeink mellett: így programjaink szerves részét képezi a progresszív zsidó kultúra bemutatása a grass-roots civil aktivizmus és a progresszív kultúra bemutatása mellett.
 
A tavalyi fesztivál pedig a migránsok támogatásának nevében zajlott, és egy szétszakított kerítés volt a jelképe. Tipikus felforgató zsidóként Schönberger is kiáll az Európa-idegen tömegek fehér nemzetekbe való beáramlása mellett (mint nemzetközi társai), és a cigány-magyar ellentétet is tetézi a deviáns cigányság védelmezésével, támogatásával (mint nemzetközi társai teszik más színesekkel).

A JTA cikke a zsidó csoport támogatójaként olyanokat nevez meg, mint a JDC (Joint Distribution Committee), a UJA-Federation of New York és a Masorti Olami – mind nyíltan zsidó szervezetek. Az említett „más” támogatók szintén zsidók, mint honlapukról kiderül, George Soros se marad ki: az Open Society Foundations szintén támogatja őket.
 


Belföldi zsidók külföldi zsidó pénzen - ott a címük is, ha valaki beszélgetni szeretne velük
 
Wikipédia-oldaluk szerint a UJA-Federation of New York a „legnagyobb helyi emberbarát szervezet a világon. Központjuk New York városában van, a szervezet évente anyagi támogatást gyűjt és elkülönít, hogy beteljesítse misszióját, miszerint 'megsegíteni a rászorulót, a zsidó élet és tanulmányok iránt szenvedélyt inspirálni, és megerősíteni a zsidó közösségeket New Yorkban, Izraelben és világszerte.'” Továbbá: „hirdetni a zsidó identitást és megújulást, megerősíteni a köteléket a zsidók között világszerte [...] és Izrael népének támogatása mellett kiállni.” A szervezet a Szovjet Zsidóság Mozgalom tagja is volt, mely az akkori Szovjetunióból egyéb nyugati országokba (vagy Izraelbe) való zsidó bevándorlást támogatta.
 
Saját oldaluk szerint a több mint száz éves szervezet céljai ezek:

Az UJA-nál megtaláljuk és kielégítjük a New York-i és bármerre élő zsidók szükségleteit, a kollektív akció keretében. Együtt gondoskodunk a rászorulókról, reagálunk krízishelyzetekre, közel hozzánk, vagy messze innen, és formáljuk zsidó jövőnket. A következő [21.] évszázadunkra mozgósítjuk az egész hálózatunkat, hogy részt vegyenek ebben, úgy, mint még soha azelőtt.
 
A Masorti Olami Wikipédia-oldala szerint annak célja, hogy „megújítsa és erősítse a zsidó életet világszerte”, illetve „a zsidó emberek egységének és a zsidók közti kapcsolatok elősegítése bárhol is éljenek; a zsinagóga központisága a zsidó életben”.
 
Mindez azért fontos, mert ezen zsidó szervezetek nyíltan és egyértelműen etnocentrikus szervezetek: a zsidók érdekeit képviselik, az ő életüket, igényiket szolgálják (akkor is, ha azok nem vallásosak, tehát faji alapon). Ilyen konkrét faji csoport érdekvédő szervezetei pénzelnek egy szintén faji érdekvédő (lásd alább) csoportot, hogy azok nem csak kulturálisan és szociálisan súlyosan beleszóljanak a többségi társadalom dolgaiba, de konkrét kormányellenes politikai aktivizmust is kifejtsenek. Ez a zsidó faji érdek mentén történő felforgatás konkrét esete nemzetközi szervezetek pénzén, hazánk testébe furakodott, itteni zsidó szervezeten keresztül, mely szervezet a cigányokat és ferde hajlamúakat is felhasználja arra, hogy társadalmunkat saját szájízének megfelelőre formálja. Erről a zsidó aknamunkáról, és annak okairól részletesebben is írtam pár hete, zsidó vezető figurákon keresztül bemutatva a módszertant.
 
De mi is az a Marom? Saját oldalukon található bemutatkozásuk világossá teszi, hogy ők nem egy „világpolgár” és „kozmopolita”, csakis „egyénekből” álló csoport, bár az ilyen atomizált, univerzális individualizmust akarják a gazdanép nyakába erőltetni, a csoport maga erőteljesen zsidó öntudattal és irányultsággal rendelkezik:

A MAROM Klub Egyesület egyetemisták kezdeményezésére alakult 2002-ben a zsidó kultúra újraértelmezése és újjáépítése céljából. A MAROM legfőbb célja, hogy a zsidó művészetet, történelmet és a vallási hagyományokat összekösse és a kortárs kultúra kontextusában értelmezze. Az elmúlt 14 év alatt a MAROM az élményalapú zsidó informális oktatás területén számos egyedi és előremutató projektet valósított meg. Több ezer olyan zsidó fiatalt szólított meg és vont be programjaiba, akik közül a legtöbben azelőtt egyáltalán nem kapcsolódtak a zsidó közösséghez.
 
Értsd: vérségi alapon céloznak meg zsidókat, hogy bennük a zsidó identitást erősítsék. Ezek a zsidók elvileg nem voltak vallásosak, nem kapcsolódnak a zsidó közösséghez („egyének” voltak), de a Marom számára ők is zsidók, mert a zsidó fajtához tartoznak, s ezért őket öntudatosabb zsidókká kell formálni. Mindez, ha fehér ember tenné, az ilyen „liberális” csoportok számára „rasszizmus” lenne, hiszen mindenki csak egy egyén, a vérség, a származás nem számít, mindannyian egyenlő polgárai vagyunk a világnak, sulykolják folyton. A jellemző zsidó képmutatás látható itt is.

A MAROM önkéntesekkel dolgozik (kb. 50 fő), akik olyan programokat valósítanak meg, amelyek több ezer fiatal számára teszik elérhetővé az  “új zsidó kultúrát” Magyarországon és nemzetközi viszonylatban.

Az egyesület tagja a MAROM Olami világszervezetnek, amely a maszorti vallási irányzat ifjúsági és kulturális tagozata. A MAROM név betűszó, amely a héber “Merkaz Ruchani V’Masorti” szavak rövidítése, azaz “Spirituális és Hagyományőrző Központ”. A maszorti irányzat az egész világon elterjedt zsidó vallási mozgalom, ami szerint a társadalomtörténeti változások miatt a hagyományok modernizálása szükséges. A maszorti mozgalom így többek között kiáll a férfiak és nők egyenjogúságáért és a homoszexualitás elfogadásáért a zsidó társadalmon belül.
 
Valamiért aktivitásuk mégsem a „zsidó társadalom” ilyetén felforgatására irányul, mint láthatjuk a gazdanépek dolgaiba szólnak bele, azt igyekeznek átformálni – s ahogy a „nők egyenjogúsága” valójában a férfi-nő viszonyok megmérgezése és a nőiesség elnőietlenítése a feminizmuson keresztül, úgy a „homoszexuálisok elfogadása” valójában a deviancia és ferde hajlam normalizása egy „elfogadóbb”, zsidók számára is biztonságosabb közösség kialakításának a módszere, már ismert lehet a téma iránt érdeklődők számára.
 
A MAROM egyetért Izrael Államának létjogosultságával és Izraelt a zsidó kultúra központi forrásának tekinti.

A posztszocialista Magyarországon működő zsidó szervezetként a MAROM azt is állítja, hogy zsidó pozícióból érvényesen hozzá lehet szólni a magyarországi társadalmi vitákhoz, sőt társadalmi mozgalmakat és beavatkozásokat lehet kezdeményezni.

A társadalmi igazságosság alatt nem kizárólag, sőt nem elsősorban a zsidó közösségen belül, a közösségért végzett segítő munkát, szociális tevékenységet értjük. Kifejezetten a magyar társadalmi környezet legsúlyosabb problémáihoz való hozzászólás a cél –  egy felvállalt zsidó pozícióból.
 
Értsd: mialatt Izrael egy „zsidó központ”, addig a fehér gazdanépeknek zsidó igények szerint kell átformálódniuk, s nekik, zsidóknak a tikkun olam elve alapján missziójuk a „világ megjavítása”, átformálása. Ez egy nyílt kulturális, szociális hadüzenet egy befogadott és megtűrt idegen elem által a befogadók közössége ellen.

Ez a gyakorlat különbözik a mainstream magyar gyakorlattól, amely szerint „zsidóként a zsidó közösség ügyeiben, a közösséget érintő kérdésekben nyilvánítunk csak véleményt a nyilvánosság előtt”, valamint attól, hogy a zsidó származású szociológusok, politikusok, különböző területen tevékenykedő civil aktivisták, újságírók, véleményformáló értelmiségiek (arányaiban sokan) nem zsidó pozícióból szólalnak meg, sőt hagyományosan nem problematizálják, hogy zsidó származásuknak mi köze a társadalmi érzékenységükhöz, elkötelezettségükhöz, tevékenységükhöz.

Általánosságban ugyanakkor elmondhatjuk, hogy minden programra igaz, hogy (...) mindig van egy zsidó közösségépítési aspektusa.
 
A közelmúltban felvetette a kormány a külföldről pénzelt felforgatók elleni fellépést (mint Soros, aki a fenti történetben is érintett), de amíg a tisztességes, fegyelmezett magyarok, mint a cigányok által terrorizáltak mellett kiálló gárdisták ellen fel tudott lépni, törvényeket is alkotva (lásd: „egyenruhás bűnözés”), addig az ilyen nyíltan felforgató (és emellett nyíltan a kormány ellen agitáló, idegen állam iránt hűséget vállaló) külföldről beismerten pénzelt szervezetek és aktivisták továbbra is élik életüket, rendezvényeket, koncerteket szerveznek, mialatt cigányokat magyarok ellen uszító, vagy fajtársaikat mosdató, sajnáltató „sajtóközpontot” segítenek annak munkájában, magyar fiatalokat manipulálnak érzelmileg a holokauszt általuk előnyben részesített, törvényileg megkérdőjelezhetetlen verziójával, s lépésről lépésre mérgezik a levegőt körülöttünk, hatalmas összegekkel kibélelve.
 


A történelem folyamán számtalanszor léptek a zsidók nyakára törvényekkel, pogromokkal, de soha nem tanultak a múltból - katt a képre a teljes méretért!
 
El lehet képzelni, mi lenne, ha a manapság zsidók, liberálisok és egyéb hasonló társaságok által fő gonoszként kezelt Oroszország pénzelne oroszokból álló csoportokat, hogy elmagyarosodott oroszok nemzeti öntudatát erősítsék, miközben a gazdanép kulturális, nemzeti és etnikai egységének bomlasztása érdekében, és az éppen aktuális kormány ellen folytatnának aknamunkát. Akkor vélhetően komolyan lenne véve az idegen érdekek mentén történő felforgatás... Fenti történetünkben azonban zsidókról van szó, így csak a szabadság és nemzeti önrendelkezés mellett, illetve a bármilyen idegen érdek mentén történő befolyás és agitálás ellen elkötelezettek szólalnak fel.
 
A Fideszre pedig további nyomást kell gyakorolni (főleg a közelgő választási kampány idején), hogy az ilyen idegen pénzen minket mérgező ellenségek szigorúan ki legyenek gyomlálva életterünkből, mint a kártékony gaz.
 
Egyenként, az összes.
 
Csonthegyi Szilárd - Kuruc.info