Ugrás a cikkhez
Reklám

Egyes hírek szerint a kirúgás mögött az állhat, hogy Bolgár György nemrég interjút készített Heisler Andrással, a Mazsihisz elnökével, amelyben Heisler keményen kritizálta, hogy a Sorsok Házát a Köves Slomó-féle EMIH-nek adta a kormány. A Klubrádió és a 168 Óra mögött pedig az EMIH-et és Köves Slomót lehet felfedezni.



Rosszul választotta meg, mely fajtársakkal szabad beszélgetni és barátkozni
A múlt héten szóltak, hogy akkor többet ne írjak. Hogy pontosan miért, azt nem tudom, de valószínűleg most már mindenki igazat mond. Én is csak erre tudok gondolni – mondta Bolgár a kirúgásáról.

A hírt elsőként a DK-közeli portál, a Nyugati Fény írta meg, de azt a hvg.hu-nak is többen megerősítették a rádiótól. Az okokról a portál azt írta, a Köves Slomóhoz köthető Brit Média Kft.-nek tulajdona van a 168 Órában és a Klubrádióban, akik nem örültek a Heisler-féle interjúnak és az ott elhangzó kritikáknak.

(HVG)

Reklám





Szólj hozzá!

Friss hírek az elmúlt 24 órából